Och det blev visst ännu en liten lista till... ;-D

Den här listan blev jag uppmanad av Snurran att göra.


Vad gjorde du för tio år sedan?
Då jobbade jag i en Vivo-affär i Hagsätra. Och jag bodde i Hagsätra. Och mina barn var bara tio och sju år gamla, så mycket av tiden gick ju åt till dem. Vi umgicks mycket med våra grannar i huset där vi bodde då. Datorn tog på den tiden nästan ingen tid alls. Men däremot så broderade jag jättemycket korsstygnsbroderier då.


Vad gjorde du för ett år sedan?
I princip så gjorde jag nog nästan exakt samma som nu. Den enda skillnaden var nog bara att jag satt nog och räknade dagarna som var kvar till vår Thailandsresa till Julen...


Fem snask du gillar.. 
Jag gillar nog nästan allt snask som finns... Men ska jag nämna några saker så blir det: Ben & Jerrys Cookie Dough glass, Estrellas lättsaltade vickningschips, Marabous chokladkaka med digestive i, och blandat självutvalt lösviktsgodis.


Fem sånger du kan hela texten utantill på:
Jag kan nog väldigt många sånger utantill. De jag kan komma på så här, är: "Die Mauer" med Ebba Grön, "Bohemian Rhapsody" med Queen, "Paradise by the dashboard light" med Meatloaf, Typ alla Magnus Ugglas låtar, och även alla Gyllene Tiders låtar.


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Jag skulle ge bort mycket pengar till mina barn. Och också en del till mina andra nära och kära. Sen så skulle jag resa jättemycket till varma länder.


Tre dåliga vanor:
Äter ibland lite för mycket. Motionerar ibland lite för lite. Lite för pedant ibland.
 

Fem saker du gillar att göra:
Umgås med min familj, sitta med datorn i knäet, läsa böcker, lyssna på musik, promenera.


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Päls, skor med jättehöga klackar som jag inte kan gå i, stormönstrade kläder, kläder med massor med olika färger, mössor/kepsar.

Fyra favoritsaker:
Bilen, datorn, mobilen, och alla mina böcker.


Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
Snurran och Angela har ju redan gjort den.
Men kanske Jenny, Jocke, och Jessica vill göra den?
Och kanske Anna och Finkan?
Och även såklart alla ni andra som tycker att den verkar kul!
Skriv till mig om ni gör den!


Kommentarer
Postat av: sanna

jag snodde andra listan du gjorde imorse typ :)

2007-11-18 @ 16:38:58
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Bim

---> Sanna: Okej! Ska kolla in din då! :-)

2007-11-18 @ 16:42:29
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Bim -> Ja titta, nu kom den iallafall! jag hade nästan glömt den..
;-D
Kul att du gjorde den till sist! *kram*

2007-11-18 @ 17:29:48
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag hade faktiskt också glömt bort den! Sen när jag hade gjort mina tre listor, så kom jag helt plötsligt ihåg din utmaning! ;-D *Kram*

2007-11-18 @ 17:55:59
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag har gjort denna och ytterligare en av dina listor :-)

2007-11-18 @ 20:32:56
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Bim

---> En Mölnbobos Liv: Jag har redan sett det! Kul att du gjorde dem! :-)

2007-11-18 @ 21:39:38
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0