Syrran 50 år.

I dag fyller min syster 50 år. Hon har ju redan haft en stor 50-årsfest. Eller rättare sagt så hade hon en 100-årsfest tillsammans med en kompis som fyllde 50 år i somras. De hade festen tillsammans den första september. Men då ville de inte bli uppvaktade med presenter på festen.

I kväll så har syrran Öppet Hus från klockan fyra. Hon bjuder på lite gott att äta och dricka, och så ska vi uppvakta henne med presenter.

Jag, Jimmy, och Borzko åker iväg vid kvart i fyra i båda bilarna. Först så ska vi hämta upp min Pappa i Örby. Tyvärr så ska inte min Mamma med i dag, för hon mår inte bra. Sen så ska vi åka och hämta upp Jenny, Jocke, och Tindra. De är på ett födelsedagskalas på dagen, och sen så ska de med oss till syrran.

Och sen så åker vi alla hem till syrrans kille i Sätra, där tillställningen ska vara.

Här är länk till inlägget från den första september, med bilder från 100-årsfesten.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas att ni får det trevligt! Synd att din mamma inte mår så bra, hoppas att hon kryar på sig!

Kramar

2007-11-10 @ 14:14:05
Postat av: Bim

---> Josefin: Tack ska du ha! Det blir säkert jättetrevligt! Synd bara att att Mamma mår dåligt. Jag hoppas också att hon snart kryar på sig. *Kram*

2007-11-10 @ 14:22:06
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Åhh, fest! Hoppas ni får en trevlig kväll i goda vänners lag! *Kram*

2007-11-10 @ 16:57:40
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, det blev en jättetrevlig kväll! :-D *Kram*

2007-11-10 @ 23:46:56
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0