Två borttagna blogginlägg.

Nu har jag tagit bort två av mina blogginlägg. Det är de båda inläggen som jag skrev om den otäcka olyckan här i Farsta i.

Det första inlägget hette: "Otäck bilolycka nära oss i Farsta..." och hade 91 stycken kommentarer.

Det andra inlägget hette: "Några ord om den tragiska trafikolyckan i Farsta i söndags..." och hade 16 stycken kommentarer.

Jag är ju som ansvarig för bloggen, också ansvarig för kommentarerna. Och jag kände att jag nog inte längre ville vara ansvarig för vad som stod i kommentarerna. Det var många påhopp på olika personer, och det var motsägande uppgifter om vad som hade hänt.

Så jag tog beslutet i dag att ta bort de två inläggen och alla 107 kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Vad tråktigt att folk inte kan uppföra sig ..men bra att du tog bort dem när det spårade ur./ahnna

2007-11-11 @ 11:25:38
Postat av: Mimmi

Med den utgången som olyckan fick så är det klart det är många okontrollerade känslor som sätts i omlopp. Men varför tog du inte bara bort kommentarerna?

2007-11-11 @ 11:45:52
URL: http://mymim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, tråkigt när det spårar ur sådär... Det hade jag ju inte direkt räknat med när jag skrev mitt inlägg.

2007-11-11 @ 12:18:28
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Mimmi: Jo, visst kunde jag ju ha gjort det. Men då kanske kommentarerna hade fortsatt att komma. Tyckte att det kändes bäst så här.

2007-11-11 @ 12:20:30
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0