Computer City? LG:s bärbara datorer?

Nu har jag hittat en ny bärbar dator som jag är intresserad av. Men det är ett märke som jag aldrig har haft förut. Och jag har bara hittat den i en affär där jag aldrig har handlat.

Någon som har handlat dator hos Computer City?
Någon som har haft en dator från LG?
Någon som vet något om datorn LG R200-D CPSSV?

Här är länk till datorn på hemsidan.

(Det gick inte att länka direkt till datorn. Gå in på sidan och kopiera in: LG R200-D CPSSV i sök-rutan uppe till vänster.)

image1441

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej, hoppas allt är bra med er alla. Grattis till Jimmy som har fyllt 20 år! Kommer ihåg när du fick honom & tycker inte det var så länge sedan...
Jag har en LG som jag är jättenöjd med. Köpte den i augusti på Mediamarket.
Är ingen data expert, men till det jag använder den till tyckerjag den är snabb & bra. Säkert en smaksak, som allt annat. I morgon åker vi nästan hela familjen på en kryssning till Riga, ska bli kul & skönt. Det jag ser mest fram emot är att få sätta mig vid ett dukat bord & äta gott.
Ha det gott.

Kram

2007-10-18 @ 19:25:51
Postat av: Bim

---> Mia: Hej! Det var länge sedan! Ja, tack, allt är bara bra här! Och jag ska hälsa och gratta Jimmy från dig! Jag tycker också det var alldeles nyss som han föddes...

Jag har köpte den datorn nu! Den är så liten och söt! Hoppas bara att den är bra också!

Ha det så bra på kryssningen allihopa! Hoppas ni får det toppen!

Kram!

2007-10-18 @ 20:41:19
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Kim

LG gör faktiskt riktigt bra datorer även om de inte är så kända för det.
Jag har själv en LG och den du köpte suktade jag lite grann efter innan jag köpte min, som är en 17".

Computer City ingår i Siba-koncernen så jag har inte ett ont ord att säga om ditt val av återförsäljare ;)

Hoppas du blir nöjd med datorn!

2007-10-18 @ 22:58:19
URL: http://conspicuous.blogg.se
Postat av: Bim

---> Kim: Nice! Då låter det ju som om jag har gjort ett bra val! :-D
Förstår att du tycker att jag har gjort ett bra val av affär då! ;-)
Jag tror och hoppas att jag blir nöjd med den! :-)

2007-10-19 @ 16:06:58
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0