Dagens Dagbok - Fredagen den 5 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma när jag kom hem. Jimmy kom sen hem från jobbet vid halvfyratiden.


Det kom ett bud från Posten med en leverans till mig, datorryggsäcken som jag hade beställt.


Sen så åkte Jimmy och jag en sväng till Centrum. Där var vi på Hemköp och hämtade ut ännu ett paket till mig, usb-modemet till mitt mobila bredband från Tele2.


Jimmy ville äta middag på Burger King i dag, så därför gick vi dit sen. Han åt mat, och själv så tog jag mig bara en caffe latte.


När vi kom hem igen så åt jag middag, det blev bara lite rester från kylen. Jimmy duschade och gjorde sig i ordning. Sen så stack han iväg till en kompis.


Jag flyttade upp till vardagsrummet. Och så tittade jag på de två avsnitten av "Heroes" som jag spelade in i onsdags och i går.


Jenny åkte direkt från skolan hem till Jocke, och ska också sova där i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0