Dagens Dagbok - Lördagen den 13 oktober 2007 - Kvällen.

Efter middagen så flyttade vi alla tre upp till vardagsrummet. Eller Borzko flyttade sen ganska så snabbt in i sovrummet. Där tittade han på fotbollsmatchen mellan Sverige och Lichtenstein. Varken jag eller Jimmy är ju ett dugg sportintresserade, så vi satte igång en dvd-film istället.


Vi kollade på thrillern/rysaren: "28 veckor senare". Den var bra, ungefär som första filmen i serien (28 dagar senare), som vi såg i torsdags.


Sen när filmen var slut, och även fotbollsmatchen var slut, så kom Borzko ut till mig och Jimmy i vardagsrummet. Och sen så blev det ytterligare en dvd-film, thrillern/rysaren: "Resident Evil - Extinction". Den var också bra, ungefär som den första och andra filmen i serien.


Lite gott att äta hade vi givetvis också. För mig blev det chips och choklad i kväll. När filmen sen var slut så gick Jimmy ner och in på sitt rum. Borzko satt kvar och slötittade på teven. Och jag satte mig med datorn en stund.


(Jenny sov ju hos Jocke i går. Hon var också kvar i Södertälje hela dagen och kvällen. Och så sover hon där i natt igen.)


Kommentarer
Postat av: KimJ

Gör listan, Skulle vara kul och se vad andra bloggare svarar..

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Ringer det mycket till dig?
Ringer du mycket?
Vem ringde du senast?
Hur mycket pengar har du?
Senast kramat och när?
Antal timmar sömn inatt?
Sov du ensam?
Vem sov du hos senast?
Vem sov hos dig senast?
Vem vet mest om dig?
Vem vet du mest om?
Vad ser du fram emot?
Vad vill du ha just nu?
Vem hånar du?
Vemlängtar du mest efter?
Vem vill du helst slippa?
Vem stör du dig på?
Vem vill du sova bredvid inatt?
Vilken buss åker du oftast?
Vilken årstid är det nu?
Anser du dig själv snygg?
Har du varit kär?
Är du kär nu?
Är du en bra partner?
Har någon varit otrogen mot dig?
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Har du varit otrogen?
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Vad åt du senast?
Är du polare med grannarna?
Har du varit på ett party?
Har du varit utomlands?
Var är dina syskon just nu?
Vilken tid gick du upp imorse?
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Vad är det första du gör på morgonen?
Vad ska du göra efter det här?

Ha det bra Kram KimJ

2007-10-14 @ 10:45:28
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: Joakim Eriksson

Nu har jag skaffat mig en blogg ;)
Kika in

2007-10-14 @ 13:26:35
URL: http://jocketheman.blogg.se
Postat av: Bim

---> KimJ: Kul lista! Jag gör nog den lite senare i dag! ;-D

2007-10-14 @ 14:12:51
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jocke: Hahaha! Nice! Jag har redan kikat in! ;-D

2007-10-14 @ 14:13:19
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0