Dagens Dagbok - Lördagen den 6 oktober 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Vaknade ofrivilligt klockan fem i morse... Låg och försökte sova tills klockan var åtta... Då gav jag upp och gick upp... Kollade tempen när jag gick upp... 36,7 i dag också, så ingen feber... Men mådde fortfarande jättedåligt, fruktansvärt ont i halsen, och hade också en jobbig huvudvärk...


Duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så åt jag frukost, tog en fika, och tog även en Ipren.


Borzko gick upp vid niotiden. Han duschade, gjorde sig i ordning, och sen så åt han frukost. När han var färdig så gick han iväg till Farstahallen för att träna.


Själv så gick jag upp till vardagsrummet och satte mig i en av sofforna. Satt där med datorn, bloggade, läste bloggar, läste nyheter. Vilade och tyckte synd om mig själv också...


Jimmy festade i går, och skulle sova till klockan tolv i dag.


Jenny sov hos Jocke i natt. Sen så skulle hon gå upp tidigt, och så åka och jobba på McDonalds i dag mellan sju och tre.


Och jag fortsatte att sitta i vardagsrummet med datorn hela förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Visst går det massa förkylningar i år som är värre än vanligt....

2007-10-06 @ 13:39:41
URL: http://mymim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Mimmi: Ja, alla runt omkring mig har varit sjuka, eller är sjuka... :-(

2007-10-06 @ 13:56:39
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0