Dagens Dagbok - Onsdagen den 10 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade med lite allt möjligt


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Då åkte vi båda två iväg på en gång. Först så åkte vi till Centrum och till Posten. Där skickade jag iväg två paket. Först så skickade jag iväg den felaktiga röda datorportföljen som jag fick hem i fredags. Sen så skickade jag också iväg usb-modemet till det mobila bredbandet från Tele2 som inte fungerar.


Sen så åkte vi till Länna och till Willys. Handlade inte så mycket, bara för cirka 450:- kronor blev det i dag. Sen så åkte vi hem igen.


När vi kom hem så åt vi middag. Efter middagen sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och efter det så satt han vid datorn på sitt rum,


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt en stund först. Och sen så satte jag mig med datorn i köket.


Jenny åkte direkt efter skolan hem till Jocke. Och hon ska även sova där i natt också.


Kommentarer
Postat av: jonte

guuuud va kul att jenny ska sova hos jocke, kanske blir lite rajtan tajtan även där också???

2007-10-10 @ 19:21:46
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jonte: Ja, det är väl roligt för dom. Och jag har ingen aning om det blir det.

2007-10-10 @ 19:35:07
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0