Dagens Dagbok - Onsdagen den 10 oktober 2007 - Kvällen.

Sen så blev kvällen nästan precis som alla mina kvällar. Jag satt större delen av kvällen i köket med min dator.


Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Middag åt han då förstås. Och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


En kvällsfika i köket blev det för oss alla tre. Och en pratstund också förstås.


Sen så blev det lite sport på teven i vardagsrummet för Borzko. Och lite dator på rummet för Jimmy. Och för mig så blev det en timmes tevetittande i kväll, precis som i går, det blev TV4 och "Heroes". Sen när det är slut så är det väl strax sängdags för mig.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hänger inte riktigt med, äter ni middag på eftermiddagen och tar kvällsfika senare eller?
Hejhej!

2007-10-10 @ 22:04:05
URL: http://udoprecht.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nina: Ja, precis så är det nästan faktiskt! ;-) Jag äter lunch redan klockan nio på mitt jobb. Och Jimmy äter lunch klockan tio på sitt jobb. Så nästan alltid så äter vi middag redan klockan fyra. Jag slutar ju två, och Jimmy slutar ju tre. Jenny är ju oftast hos Jocke. Och Borzko kommer oftast inte hem förrän vid sju, och så länge orkar inte Jimmy och jag vänta med middagen. Så vi två äter nästan alltid middag vid fyratiden. Och så blir det en kvällsmacka vid åttatiden oftast.

2007-10-11 @ 14:50:34
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0