Dagens Dagbok - Onsdagen den 24 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på som vanligt, och fixade med lite allt möjligt, här hemma när jag kom hem.


Jimmy slutade lite tidigare på jobbet i dag, så han var hemma redan vid kvart i tre. Då duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig med sin dator ute i köket.


Jag fortsatte att greja med allt möjligt här, och sen så varvade jag lite med datorstunder också.


Vid halvfemtiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. Och efter det så satt vi i köket med våra datorer.


Jenny slutade skolan vid fyratiden i dag. Då åkte hon direkt till McDonalds för att jobba ett pass mellan fem och tio.


Sen vid sextiden så åkte Jimmy iväg med bilen hem till en kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0