Dagens Dagbok - Söndagen den 14 oktober 2007 - Resten av Eftermiddagen.

När Jimmy och jag kom hem till Farsta igen så satte vi oss båda två i köket med våra bärbara datorer. Borzko satte sig också där med oss, och så tog vi en fika och en pratstund alla tre.


Sen så satt Borzko och läste i sin bok. Jimmy och jag satt och höll på i våra datorer. Vi satt båda två och tittade lite på bärbara datorer... Vi är båda två sugna på en ny... Men, men, vi får väl se hur det blir... Jimmy är lite sugen på en specialbeställd från Dell igen... Jag hittade en som jag tyckte om på Siba...


Borzko åkte sen iväg vid halvfyratiden. Han skulle hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Jenny kom hem från Jocke vid femtiden. Då åt hon, Jimmy, och jag middag tillsammans direkt, och satt och pratade en stund.


Sen så satte vi oss alla tre i köket med våra datorer. Alla höll på med sitt i sin dator, och självklart så pratade vi också.


Kommentarer
Postat av: lisa

Köpte inte både du och Jimmy nya bärbara alldeles nyligen?

2007-10-14 @ 20:37:14
Postat av: Bim

---> Lisa: Jimmy köpte sin för två år sen, och jag köpte min för ett år sen.

2007-10-14 @ 20:41:03
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0