Dagens Dagbok - Söndagen den 7 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt frukost då, och jag tog en fika med honom och åt lite lätt lunch. Satt och pratade en stund gjorde vi också.


Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så satt han vid datorn på sitt rum en stund.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Han åt lite lunch då, och sen så höll han på och fixade med lite allt möjligt.


Jimmy stack iväg med bilen sen vid halvtvåtiden. Han skulle åka hem till en kompis en stund.


Jag fortsatte att sitta i soffan uppe i vardagsrummet. Läste i, och också ut, boken "Livstid" av Liza Marklund. (Se recension i separat blogginlägg).


Vid tretiden så stack Borzko iväg med bilen. Han skulle först till OKQ8 för att tanka bilen, och kolla olja, luft, vatten, och allt sånt. Och sen efter det så skulle han direkt åka hem till sin Mamma på sitt sedvanliga söndagsbesök.


Efter att jag hade läst ut min bok så blev det lite tevetittande. Jag tittade på "Doobidoo" från i fredags som jag hade spelat in.


Jimmy kom tillbaka hem igen vid fyratiden. Vid halvfemtiden sen så åt han och jag middag tillsammans.


Efter middagen så tog Jimmy med sig sin dator, och så flyttade han upp till mig i vardagsrummet. Sen så tittade och lyssnade vi på "Idol" från i fredags. Jag missade ju nästan allting då i fredags, för jag pratade ju med Tele2:s support i över en timme... Men jag såg att det var repris i dag mitt på dagen, så jag spelade in det då. Så nu har jag hört alla "Idolerna" ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Snurran

-och Daniel var bäst? Tyckte jag iallafall, men jag tyckte inte rätt person åkte ut, jag gillar Anastasia bättre än både Evelina och Gathania

2007-10-07 @ 18:47:00
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det beror ju på om man bara ska bedöma efter det här programmet, eller efter hela tiden. I det här programmet så tyckte jag definitivt att Anastasia var sämst. Så jag tycker nog att rätt person åkte ut.
Daniel och Mattias är ju definitivt mina favoriter fortfarande. Speciellt Daniel. Och så då Amanda och Marie.
Men det värsta är ju att ALLA är ju bra! Christoffer är jättebra, Sam likaså. Andreas känner jag nog minst för av killarna.
Jättesvårt kommer det att bli framöver...

2007-10-07 @ 18:56:47
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Mm, denna omgång kommer det inte bli lättare med tiden tror jag, alla känns så himla jämna!
Fast jag måste säga att jag gillar Andreas också, han sjunger bra och verkar vara en enkel, varmhjärtad person :-)

2007-10-07 @ 20:44:35
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det känns som om man skulle vilja ringa på typ ALLA! ;-D
Jo, Andreas är också bra och verkar vara gullig. Men jag gillar nog honom minst av killarna bara.

2007-10-07 @ 20:50:55
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Louise

Du skriver att du äter lätt lunch. Vad äter du då? Olika? några förslag till mig? Kramar louise

2007-10-08 @ 15:31:02
Postat av: Bim

---> Louise: När jag skriver att jag äter lätt lunch hemma på helgerna, då äter jag aldrig mat till lunch. Utan jag äter lite annat smått och gott, lite beroende på vad jag åt till frukost, och vad jag ska äta till middag. Men här är några exempel på vad jag äter:
- Fiberhavregrynsgröt med kanel, socker, och minimjölk.
- Två kokta ägg med några tillbehör, kanske lite grönsaker och frukt.
- Knäckebrödsmackor med makrill i tomatsås, eller med mjukost och grönsaker.
- Fil eller yoghurt med müsli eller brutet knäckebröd i.
- Fruktsallad med vaniljyoghurt.
Det är några exempel på vad jag brukar äta, och som jag kommer på just nu.

2007-10-08 @ 16:46:17
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0