Dagens Dagbok - Tisdagen den 16 oktober 2007 - Kvällen.

Sen så flyttade både jag och Jimmy upp till vardagsrummet. Självklart så hade vi båda två våra bärbara datorer med oss.


Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Han åt middag, sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så gjorde han oss sällskap uppe i vardagsrummet.


Jimmy ville kolla på teve i kväll, och han älskar att kolla på Discovery Channel, så då blev det den kanalen hela kvällen. "Så funkar det", "Mythbusters", och "Extrem ingenjörskonst" kollade vi på.


(Jag spelade in  "Desperate Housewives" för att se en annan kväll.)


Och jag satt ju såklart hela kvällen med datorn i knäet också.


Jenny åkte hem till Jocke efter skolan, var där på kvällen, och ska också sova där i natt.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ser du inte på "Grannfejden"?. Det är riktigt roligt att se på.
God natt.

2007-10-16 @ 23:21:52
Postat av: Bim

---> Josefin: Nej, det har jag inte sett någon gång. Kanske skulle ta och kolla in det då.

2007-10-17 @ 14:50:34
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0