Dagens Dagbok - Tisdagen den 30 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte direkt hem efter jobbet. Höll sen på här hemma ett bra tag och fixade med lite allt möjligt. Och sen så blev det förstås en stund vid datorn också.


Middag åt jag i min ensamhet vid femtiden. Och efter middagen så satte jag mig i köket med datorn.


Borzko skulle jobba sent i dag, och komma hem ungefär vid åttatiden.


Jimmy skulle vara med på ett personalmöte efter jobbet, och komma hem ungefär vid halvsjutiden.


Jenny jobbade i förmiddags. Sen så träffade hon en kompis. Efter det så var hon på ett läkarbesök. Och sen så åkte hon hem till Jocke i Södertälje. Och hon sover där i natt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0