Dagens Dagbok - Torsdagen den 4 oktober 2007 - Eftermiddagen.

Åkte inte hem direkt efter jobbet i dag. Utan jag åkte direkt till min frissa, Lotta, på Susannes Hårservice i Ormkärr. Väl där så gjorde jag det jag alltid gör: helblekte håret jätteljust, klippte håret jättekort, och färgade ögonfransar och ögonbryn. Det gick på 750:-, eftersom jag har lite rabatt, eftersom jag och Lotta är gamla vänner och före detta grannar. Lika kul att träffa henne som alltid, var det också.


Cirka tre timmar tog det som vanligt, så jag var hemma vid halvsextiden. Jimmy och jag åt då middag tillsammans nästan direkt.


Jenny åkte även i dag hem till Jocke direkt efter skolan, och ska också sova där även i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0