Dagens Dagbok - Torsdagen den 4 oktober 2007 - Kvällen.

Efter middagen så satt Jimmy på sitt rum en stund och tittade på en av sina nerladdade serier. Jag satt med datorn i köket.


Vid sjutiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt middag då, och Jimmy och jag tog en fika tillsammans med honom då.


Sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning. Jimmy satte sig i köket en stund med sin dator, med mig.




Det blir tidig sänggång för mig även i kväll... Spelar in "Heroes" även i kväll... Mår precis som i går... Hoppas på att den extra sömnen gör att jag mår bättre i morgon...


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det hoppas jag med, nu har du varit dålig tillräckligt länge tycker jag!
*kram*

2007-10-04 @ 22:08:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Tyvärr så mår jag ju lika risigt i dag... Men i morgon! Då mår jag bra! Hoppas och tror jag i alla fall! ;-D

2007-10-05 @ 15:14:32
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0