Dagens Jobb - Onsdagen den 3 oktober 2007.

Jobbade som vanligt i dag också förstås. Även i dag så var jag först en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Sen så förberedde jag matsalarna inför luncherna. Och sen så var jag andreman i stora matsalen.


Snurran jobbade fackligt i dag, precis som hon gör varje tisdag och onsdag, onsdag och torsdag, så vi hade vår vikarie hos oss.


Vi serverade kokt varmkorv (kycklingkorv) och makaroner (fullkorn) i dag. Vi hade även lite korvbröd som vi också serverade. Och så salladsbuffén förstås.


Allt flöt på bara bra i dag, och ingenting speciellt hände.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Fast annars brukar jag vara på KMC onsdag och torsdag..
:-D
*kram*

2007-10-03 @ 21:55:52
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ojdå... Jag är lite virrig just nu... Förkylningen har väl satt sig i hjärnan... :-/

2007-10-04 @ 18:37:08
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0