Dagens Dagbok - Fredagen den 14 september 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Och sen så höll jag förstås på precis som vanligt. Jag plockade, donade, pysslade, grejade, pulade, och fixade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. Och så varvade jag med stunder vid datorn också.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Han duschade och gjorde sig i ordning då. Jenny kom hem från skolan vid strax efter fyra. Vi satt sen en stund i köket och pratade.


Vid halvsextiden sen så kom Jocke hit direkt från sitt jobb. Och vid kvart i sex så kom Borzko hem från jobbet.


Vid sextiden sen så åt vi alla fem middag tillsammans. Det blev hämtpizza från vår lokala pizzeria på gatan. Jag delade en pizza med Jenny, och så delade vi också på ett vitlöksbröd. Efter maten så fikade vi, och så satt vi och pratade en bra stund.


Sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning. Vi andra fyra satt kvar vid köksbordet och pratade och höll på lite i våra datorer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0