Dagens Dagbok - Fredagen den 21 september 2007 - Kvällen.

Vi åt middag sen direkt när de kom. Det blev stekt grillkorv med pommes frites. Lite tillbehör också: gurka, tomat, och vitlöksdressing. Och efter maten så blev det kaffe och glass.


Satt sen och pratade, ritade, lekte med Tindra, och hade det jättemysigt allihopa. Jocke är väldigt trevlig, och Tindra är väldigt gullig! ;-D


Vid halvniotiden sen så skjutsade jag iväg Jenny, Jocke, och Tindra till Älvsjö Station. Jimmy följde med mig. Jocke och Tindra tog sen tåget hem till Södertälje, och Jenny följde med för att sova där i natt.


Jag och Jimmy åkte hemåt, och stannade till vid HemKöp i Centrum och köpte chips. När vi kom hem igen så satte sig jag, Jimmy, och Borzko i vardagsrummet och tittade på film på dvd. Det blev en James Bond-film: "Die another day".


Nu är klockan halvtolv, och vi är jättetrötta alla tre, så det blir nog snart sängdags för oss allihopa.


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du sovit gott och får en bra lördag! :)

2007-09-22 @ 09:54:29
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Bim

---> Patricia Klinteberg: Tack! Det samma till dig! :-)

2007-09-22 @ 11:00:53
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Tingeling

Visst är det härligt när man är samlad hela familen och äter middag tillsammans och får umgås.
Förra helgen hade vi en sån helgmen det blir tomt när de åker hem nuharvi lite tur för sonen bor hemma tillfälligt och lilltjejen (snart 17 men det är ju vår yngsta) bor fortfarande hemma.
Ha en trevligt lördag kram Ting.......

2007-09-22 @ 11:10:35
URL: http://tingeling-tingeling.blogspot.com
Postat av: Bim

---> Tingeling: Ja, det är underbart härligt med såna stunder. Jag försöker att ta vara på dem och njuta av dem. För det blir inte så ofta numer. Ändå bor ju båda mina hemma fortfarande. Men Jenny är ju mycket hos Jocke numer.
Ha en trevlig lördag du också! :-D

2007-09-22 @ 11:16:56
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0