Dagens Dagbok - Fredagen den 28 september 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade lite här hemma med allt möjligt när jag kom hem.


Jenny kom hem från skolan vid kvart i tre. Hon hade köpt min jacka på vägen hem också. (Se tidigare blogginlägg).


Hon packade bara ner lite grejer, och gjorde sig i ordning. Sen så gick vi båda iväg vid kvart över tre. Jag skjutsade henne till jobbet på McDonalds i Västberga. Hon skulle jobba ett pass mellan fyra och åtta. Sen efter det så skulle hon åka direkt hem till Jocke, och så sova där i natt.


Jimmy kom inte hem efter jobbet i dag, utan han åkte direkt från jobbet till konferensen i Visby.


Jag kom hem igen vid fyratiden. Jag höll då återigen på och grejade här hemma med lite allt möjligt. Varvade med stunder vid datorn också. Åt lite middag också vid halvfemtiden.


Borzko kom hem från jobbet vid sextiden. Han mådde jättedåligt när han kom hem, och hade gjort så större delen av dagen. Han mådde illa, och så hade han ungefär 38 graders feber. Han duschade bara, och sen gick han direkt och la sig vid halvsjutiden. Ingen middag ville han ha, utan han ville bara sova. Han ställde en hink bredvid sängen också, för han mådde riktigt illa när han la sig...


Jag flyttade upp med min dator till vardagsrummet vid halvsjutiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0