Dagens Dagbok - Lördagen den 22 september 2007 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick upp. Borzko kom hem från gymmet ungefär samtidigt. Jimmy åt då frukost och jag och Borzko åt lite lätt lunch. Vi satt och fikade och pratade en stund också. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Efter det så stack Borzko och Jimmy iväg med båda bilarna. De var först på OKQ8 i Farsta och tankade bilarna och kollade olja, luft, vatten, och allt annat. Sen så åkte de till Wash & Drive och tvättade båda bilarna.


Själv så höll jag först på här hemma och fixade med lite allt möjligt. Och sen så småningom så satte jag mig med datorn en stund.


Satte mig också och kollade på teveprogram som jag hade spelat in under veckan och inte hunnit sett. Jag tittade på halva "Nyberg & Törnblom" sen i måndags, "Idol" sen i torsdags, och "Heroes" sen i torsdags. Tyvärr så missade jag att spela in "Idol" i går, så jag får titta på, eller spela in, reprisen som är på måndag.


Middag åt vi tre vid fyratiden. I dag blev det hämtpizza från pizzerian på vår gata. Jag åt en Vegetariana Special.


Efter middagen så satte jag mig i vardagsrummet, och så fortsatte jag att titta på de inspelade programmen. Datorn hade jag förstås i knäet också. Borzko satt och läste i sin bok. Jimmy satt vid datorn på sitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0