Dagens Dagbok - Lördagen den 22 september 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse, precis som de flesta av mina lediga dagar. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så åt jag frukost samtidigt som jag läste lite nyheter i datorn. Satt kvar vid datorn en stund sen.


Borzko gick upp vid åttatiden och genomgick sina morgonbestyr, och sen så åt han förstås frukost.


Vid strax före nio så gick jag iväg ut. Jag gick till Centrum och till SolAkuten. Där solade jag en halvtimme som vanligt, och det var lika underbart skönt som alltid.


Efter solningen så gav jag mig iväg ut på en liten promenad. Ganska så varmt ute. Lite blandat sol och moln. Men väldigt blåsigt. Gick runt omkring i Farsta i ungefär en timme. Fotograferade lite också.


Kom hem igen vid kvart i elva. Borzko var inte hemma då. Han hade gått iväg till Farstahallen för att träna.


Jag satte mig vid datorn med ett stort glas kaffe när jag kom hem. Läste bloggar och nyheter, och lyssnade på musik.


Kommentarer
Postat av: amanda

är det inte onyttigt att sola solarium så ofta? :S :/

2007-09-22 @ 12:04:46
Postat av: Bim

---> Amanda: Jo, det är nog egentligen inte så nyttigt... Men det är nyttigt för mig på ett annat sätt! För jag mår mycket bättre psykiskt när jag får solen och värmen. Och så mår jag också bättre psykiskt när jag känner mig brun och fräsch. Så jag tycker nog det är värt att ta risken! Jag får väl hoppas på att jag inte får hudcancer. Jag solar en halvtimme i veckan, så så mycket är det ju inte. Och jag röker inte, dricker inte, snusar inte, äter inte kött, är inte överviktig, så jag är ju nyttig på andra sätt! ;-D

2007-09-22 @ 12:34:14
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

- Och promenerat har du gjort idag! Kul att du kommer igång igen
:-D
Och Borzko också
;-)
*kram*

2007-09-22 @ 14:20:56
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, visst är det fantastiskt! Tredje gången den här veckan! Och Borzko tränade för första gången på flera månader! ;-D *kram*

2007-09-22 @ 14:28:56
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0