Dagens Dagbok - Onsdagen den 12 september 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på som vanligt här på eftermiddagen och pysslade, pulade, grejade, plockade, donade, och fixade med lite allt möjligt och omöjligt. Och så varvade jag med stunder vid datorn förstås.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Han och jag åt middag tillsammans då. Vi tog också en fika efter maten och satt och pratade en stund. Sen efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Och efter det så satt han vid datorn på sitt rum.


Själv så höll jag återigen på och fixade lite. Och sen när jag var klar så satte jag mig vid datorn i köket en stund. Läste bloggar och nyheter mest. Och bloggade förstås själv också.


Jenny kände sig lite bättre i dag, så hon har inte varit hemma. Hon hoppade över idrotten i skolan i dag, så hon hade bara ett par timmars skoltid på eftermiddagen. Sen så åkte hon direkt till McDonalds för att jobba ett pass mellan fem och tio i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0