Dagens Dagbok - Onsdagen den 19 september 2007 - Kvällen.

Höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund sen. Efter det så satte jag mig och började att läsa i en ny bok: "Livstid" av Liza Marklund.


Jimmy satt på sitt rum och tittade på nerladdade serier.


Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Vid åttatiden så började Internet, teve, och telefon att fungera igen, efter sex timmar... Jag la då undan boken, och så satte jag mig med datorn i knäet och började att blogga istället.


Två timmars tevetittande blev det också. Först "Idol" och sen "Heroes".


Jenny åkte i morse från Jocke direkt till skolan. Sen efter skolan så åkte hon hem till Jocke igen. Och hon ska också sova där i natt igen.


Kommentarer
Postat av: Blogg-Beroende

Nu har du verkligen bloggat på bra och tagit igen för den långa inläggslösa dagen! Tur för oss som följer din blogg! :)

2007-09-19 @ 21:36:52
Postat av: Bim

---> Blogg-Beroende: Hahaha! Jag hade "förbloggat" i min dator! Så när Internet kom så var det bara att sitta och uppdatera! :-)

2007-09-19 @ 21:39:57
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Borthy

Skönt att höra att någon som står för sitt bloggberonede! Själv känner jag mig aningen övevakad från olika håll, att jag inte kan blogga så mycket som mitt beroende egentligen vill :-D
Nä, jag tycker verkligen det är riktigt roligt med bloggen och bloggvärlden! Vad var det som hade hänt med er hemelektronik då?

2007-09-19 @ 21:51:35
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Borthy: Ja, jag är otroligt bloggberoende! Men på ett positivt sätt! Men jag vet att jag också är övervakad från olika håll... Men, men, det får man leva med!
Ingen aning om vad det var för fel. De kunde inte hitta något fel när vi ringde. Men sen bara så löste det sig.

2007-09-19 @ 21:54:59
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Nilla

Vad skönt att allt fungerar igen.
Tänkte fråga dig om ni vaccinerade er innan ni åkte till Thailand förra året??
Någon säger si och någon sägar så, och nu vet jag varken ut eller in.
Ha en jätteskön dag.

2007-09-20 @ 09:03:07
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nilla: Ja, skönt när allt fungerar! :-D
Ja, vi vaccinerade oss. Vi tog sprutor, Twinrix, tror jag det heter. Vi har tagit i två, eller om det var fler omgångar, så nu ska vi visst vara skyddade i typ 20 år. Och så drack vi DUCORAL, tror jag att det heter. Två dosor någon vecka innan vi åkte tror jag att det var. Det är någon sorts drick-vaccin. Sen så åt vi också "nyttiga bakterier" i kapselform som finns receptfritt på apoteket. Och vi var jättefriska hela tiden!! :-D

2007-09-20 @ 16:41:38
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Nilla

Tack snälla, nu blev jag illafall lite klokare :)
Vi vill ju inte åka utan nödvändiga vaccinationer, men när alla säger olika så blir man lite kluven.
Jag ska ringa och boka tid imorgon, så får vi säkert det vi behöver.
Ha en skön torsdagskväll, och du, imorgon är det freeeedag!!!

2007-09-20 @ 19:28:05
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nilla: Jag tar hellre för mycket vaccinationer än för lite. Jag tycker att det är värt pengarna. Blir man sjuk så är ju hela semestern förstörd. Prata med vaccinationscentralen och hör vad de rekommenderar.
Ha en fortsatt skön kväll, och en bra fredag!

2007-09-20 @ 21:31:35
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0