Dagens Dagbok - Onsdagen den 26 september 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Nästan direkt efter att jag kom hem så kom min Mamma hit. Hon hade varit hos ögonläkaren här i Farsta, och passade på att hälsa på hos oss då.


Vi fikade och satt och pratade. Sen så kom Jimmy hem från jobbet, och då gjorde han oss sällskap, och vi fikade och pratade ännu mer.


När det var middagsdags sen, så bjöd Mamma på middag. Så det blev mat från vår lokala pizzeria på vår gata i dag. Jimmy åt en pizza. Jag och Mamma delade på en pastasallad med räkor, med vitlöksdressing, och med vitlöksbröd med ost.


Vid sextiden sen så skjutsade Jimmy hem sin Mormor till Örby igen.


Borzko kom hem från jobbet strax efteråt. Då åt han middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Jenny åkte direkt från skolan in till stan i dag. Hon skulle möta upp med Isabella och så skulle de träffa en massa andra tjejer för en bloggträff.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Och du följde inte med?!
;-D
*kram*

2007-09-26 @ 21:57:41
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Nej, jag tror att de som var där var typ mellan 15 och 20 allihopa. Så jag avstod, för Jennys skull! ;-D

2007-09-26 @ 22:02:23
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0