Dagens Dagbok - Söndagen den 16 september 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju som vanligt i morse. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Och sen så åt jag frukost och fikade, och under tiden så läste jag nyheter i datorn.


Sen så höll jag på och fixade här hemma lite en stund först. Efter det så blev det datorn en stund. Och sen så satte jag mig och läste lite i min bok: "Mias Systrar" av Maria Eriksson.


Borzko gick upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr, och sen så åt han förstås frukost. Sen höll han på och fixade lite här hemma också.


Jenny gick upp vid halvelvatiden. Hon åt frukost då, och sen så började hon att röja och städa på sitt rum.


Jimmy gick upp vid tolvtiden. Då åt han sin frukost, och jag och Borzko passade på att äta lunch då med honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0