Dagens Dagbok - Söndagen den 23 september 2007 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så kom Jenny hem från Jocke. Hon satte då igång med att röja lite på sitt rum. Och det fortsatte hon sen med i ett par timmar.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Efter en lätt lunch så satt han sen och läste i sin bok i ett par timmar.


Jimmy och jag satt på hans rum med våra datorer. Han spelade Lord Of The Rings Online i datorn. Jag läste bloggar och nyheter, bloggade, och gjorde lite allt möjligt i datorn.


Borzko åkte iväg med bilen vid tretiden. Han skulle som vanligt hem till sin Mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Jenny duschade och gjorde sig i ordning. Och sen så stack hon iväg vid fyratiden. Hon skulle möta upp med några jobbarkompisar först. Sen så skulle de vidare in till stan för att gå på Personalfest med McDonalds.


Jimmy och jag åt middag vid halvfemtiden. I dag blev det bara lite rester och hopplock från kylen. Efter maten så satte vi oss båda återigen i hans rum. Han fortsatte att spela, och jag fortsatte med mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0