Dagens Dagbok - Söndagen den 23 september 2007 - Kvällen.

Sen så fortsatte Jimmys och mitt slappande. Han satt och spelade sitt Lord Of The Rings Online vid datorn. Jag stannade kvar på hans rum, och höll på med allt möjligt i min dator. Och så lyssnade vi på musik, och pratade också förstås.


Så småningom så tittade vi (eller mest jag) på teve också. Först så blev det "Miami Ink" på TV6. Och efter det så blev det "Ensam Mamma söker" på TV3. (Spelade in "Parlamentet" som gick samtidigt, och ser det en annan kväll.)


Jimmy åkte iväg en sväng till Hemköp i Centrum också, för han var så godissugen. Och jag tackade ju inte precis nej jag heller... ;-D Så det blev en stor skål med lösviktsgodis åt oss var.




Nu är klockan halvtio och teven är avstängd igen. Jag sitter fortfarande kvar i Jimmys rum med min dator. Jag håller på med allt möjligt, och Jimmy spelar.


Bara en timme kvar av den här helgen, sen är det dags att sova. Helgen gick lika fort som vanligt... Och i morgon är det ju då tyvärr måndag igen...


Borzko är fortfarande hos sin Mamma, och kommer hem senare. Han är ledig i morgon, så han behöver ju inte gå och lägga sig tidigt.


Jenny är på personalfesten. Sen så möter hon upp med Jocke, och åker hem med honom och sover kvar där. Och så åker hon direkt till skolan därifrån i morgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0