Dagens Dagbok - Söndagen den 9 september 2007 - Kvällen.

Kvällen fortgick precis som eftermiddagen. Jimmy satt på sitt rum och kollade på nerladdade serier. Och jag satt uppe i vardagsrummet och varvade datorn med boken.


En sväng till Centrum blev det också för lite inköp av gott att äta på kvällen.


Jenny var kvar hos Jocke hela dagen, och hos ska även sova där i natt också.


Teve en timme för mig blev det också. Jag tittade på "Ensam mamma söker" på TV3.


Och efter det så blev det återigen boken och datorn, och så blir resten av kvällen nu fram till läggdags.


Och i morgon är det då återigen och tyvärr redan måndag igen... :-(


Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas att nästa vecka blir bättre än den förra - arbetsmässigt sett.
*kram*

2007-09-09 @ 22:08:45
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Gun

Hej! Kan meddela att Borzko är på ingående. Åkte förbi honom strax före tunneln vid Årsta. Kunde inte gärna tuta och vinka då han aldrig har träffat mig. Bilen blänkte fint, måste vara nytvättad;)Hoppas vi kan ses någon gång. För min del är veckorna alldeles för fyllda nu men någon lucka ska det väl bli. Kram /Gun

2007-09-09 @ 23:16:42
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det får vi verkligen hoppas... *kram*

2007-09-10 @ 15:00:35
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Gun: Hahaha! Snacka om att man är utlämnad när man bloggar! Stackars familjen! ;-D Jag sov redan när du skrev din kommentar. Borzko har ju varit ledig i dag, därför så kom han hem sent.
Ja, vi får försöka att få ihop någon dag när det kanske har lugnat sig lite.
Kram!

2007-09-10 @ 15:02:31
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0