Dagens Dagbok - Torsdagen den 13 september 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Och sen så höll jag på som jag nästan alltid gör här hemma på eftermiddagarna. Jag plockade, pulade, donade, grejade, pysslade, och fixade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. Och så varvade jag med stunder vid datorn också.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Först så satt vi och pratade en stund. Sen så åt vi middag. Och så satt vi och pratade en stund till. Vid femtiden sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Efter det så satt Jimmy vid datorn på sitt rum. Och jag satt i köket med min dator.


Jenny hade förmiddagspass i skolan i dag. Sen så stannade hon kvar i stan i ett par timmar. Och efter det så åkte hon hem till Jocke för att äta middag, vara där i kväll, och sova där i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0