Dagens Dagbok - Torsdagen den 13 september 2007 - Kvällen.

Sen så satt jag och läste i min bok, "Junk" av Olle Svalander, i nån timme. Vid sjutiden sen så tog Jimmy och jag en sväng till Centrum. Även i dag så var vi så sugna på nåt gott att äta, så Hemköp fick ett besök där vi inhandlade lite gott och onyttigt.


Borzko kom hem från jobbet ungefär när vi kom hem från Centrum. Han åt middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Efter det så tittade han på teve med mig en stund.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum framför datorn och teven.


Jag flyttade upp till vardagsrummet vid åttatiden. Och så tittade jag på teve i två timmar. Först "Idol" och sen "Heroes".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0