Dagens Jobb - Fredagen den 28 september 2007.

Äntligen fredag och sista arbetsdagen för veckan! Så skönt! :-D


Gick upp en halvtimme tidigare i morse. Jag skulle köra Jimmy till jobbet, för han skulle åka till Visby på konferens direkt efter jobbet, och ville inte ha bilen stående på jobbet hela helgen.


Så jag gick upp klockan fyra... Duschade och gjorde mig i ordning. Och så åkte Jimmy och jag iväg vid kvart över fem. Släppte av honom vid hans jobb, och sen så åkte jag till mitt jobb.


Även i dag så var jag först i skalen och fixade grönsakerna och sen i diskrummet och diskade.


Vi serverade färsbiffar, kokt potatis, och brunsås i dag. Vi hade även lite pyttipanna som rest. Och så salladsbuffén förstås.


I dag var Snurran tillbaka på jobbet efter sina två fackliga dagar. Hon hade lite tid över och kom in och hjälpte mig och min kollega i disken.


Och sen blev klockan två och vi fick gå hem! Wiieee!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0