Dagens Jobb - Måndagen den 3 september 2007.

Mobilen larmade klockan halvfem i morse, som alltid på mina jobbdagar. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Åkte sen iväg till jobbet vid strax efter halvsex.

 

Den här veckan så är jag först halva dagen i skalen och fixar grönsakerna. Sen så är jag den andra halvan i diskrummet och plockar disk och sköter grovdisken.

 

Vi serverade potatisbullar i dag. Och vi hade även blodpudding för dem som ville ha det. Och så vår salladsbuffé förstås.

 

En av kollegerna var sjuk i dag, så vår vikarie kom och jobbade hos oss.

 

Allt flöt på bara bra i dag och inget speciellt hände.


Kommentarer
Postat av: Borthy

Hur många lagar ni till? är allt förutbestämt vilket recept ni skall köra eller har ni någon konstnärlig frihet?

2007-09-04 @ 17:50:20
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Borthy: Vi lagar till cirka 1.400 personer. Cirka 700 i vår skola, och så skickar vi till 9 ställen på sammanlagt 700. Vi har vår frihet. Bara ekonomin som styr...

2007-09-04 @ 17:53:26
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0