Dagens Shopping - 070927 - dvd-film + 2 pixi-böcker.

I dag blev det inte så mycket shopping för mig. Det var jag, Jimmy, och Jenny som var och shoppade i Farsta Centrum. Vi var där för att Jimmy skulle köpa sig ett par nya jeans, och han ville ha med oss som smakråd. Ett par snygga mörkblå jeans blev det till honom.

Jenny handlade en hel del, men det får ni se bilder på och läsa om i hennes blogg.

Jag var och hämtade ut en gratisfilm på OnOff. Jag har konto där, och det var en present för kontokunder. Vi valde filmen "Offside".

Sen så handlade jag bara två små PIXI-böcker för tio kronor styck. Jag blev så nostalgisk när jag såg dem. Jimmy och Jenny älskade dessa böcker när de var små. De hade massor av dem, men tyvärr så har vi dem inte kvar. Köpte de här två för att ha hemma när Tindra kommer på besök.


image1276

image1277


Kommentarer
Postat av: Kungen

Offside är en av dom roligaste filmerna som gjorts!

2007-09-27 @ 20:11:05
Postat av: Bim

---> Kungen: Okej! Nice! Då har vi något att se fram emot! :-D

2007-09-27 @ 20:19:03
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0