Sjukhuset på TV3 onsdagen den 26/09.

Var det någon som såg Sjukhuset på TV3 i går, onsdagen den 26 september? Jag såg programmet kvällen innan, på tisdagen, och då handlade det bland annat om en gammal tant som de gjorde någon sorts kranskärlsförstoringar på. (Kan ingenting om sjukvård och operationer...) Det gick inte så bra, och tanten verkade lite illa ute, och det var ganska så gripande tyckte jag. Jag skulle se på programmet i går, för jag förutsatte att det skulle bli en fortsättning på fallet. Men jag glömde bort det... Var det någon som såg det? Hur gick det för tanten?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon klarade sig =)

2007-09-27 @ 20:55:38
Postat av: Bim

---> Amanda: Åh! Tack! Härligt att höra att allt gick bra! Jättesnällt att du skrev! :-D

2007-09-27 @ 21:02:03
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Mimmi

Du kan se det på tv3.se... Trodde jag du redan visste, du som är sån "data-freak"! :)

2007-09-27 @ 21:03:26
Postat av: Bim

---> Mimmi: Ja, smart! ;-) Det tänkte jag faktiskt inte på! Dåligt av mig! ;-D

2007-09-27 @ 21:08:36
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0