Dagens Dagbok - Fredagen den 18 april 2008 - Eftermiddagen.

Åkte som vanligt hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade haft sin lediga dag i dag. Och även den här veckan så hade han fixat veckostädningen i dag.


Efter en liten pratstund så gick jag ut på en promenad. Det var varmt och skönt, ungefär tolv grader varmt. Ganska så soligt också, men även rätt så blåsigt. Jag gick vägen bort mot den vägen som Jimmy kör hem från jobbet. Lyssnade på min ljudbok gjorde jag under vägen.


Nästan en timme hann jag gå innan Jimmy plockade upp mig på vägen. När vi kom hem så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så åt jag, Borzko, och Jimmy middag tillsammans. Efter middagen så blev det en fika och en pratstund också.

Jenny åkte hem till Jocke i Södertälje direkt efter skolan i dag. Sen så ska hon jobba ett nattpass på McDonalds i natt. Och så kommer hon hem hit i morgon bitti och sover här hemma i Farsta i morgon på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0