Dagens Dagbok - Lördagen den 5 april 2008 - Eftermiddagen.

Jag höll sen på lite här hemma och fixade och grejade med lite allt möjligt. Bland annat så bytte jag lakan i alla sängarna, tvättade alla lakan, bytte och tvättade handdukar, och tvättade kläder.


Satt vid datorn en del också förstås. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Och även så satt jag och läste lite i min bok: "Skam" av Karin Alvtegen.


Borzko kom hem från gymmet vid tvåtiden. En fika och en pratstund i köket för oss alla tre blev det då.


Efter det så åkte Borzko och Jimmy iväg med båda bilarna till OKQ8. Dom tankade, och kollade olja, luft, vatten, och allt sånt.


Vid fyratiden sen så åt vi middag. Och som det så ofta blir här på helgerna, så blev det mat från vår lokala pizzeria på gatan. Fotografier finns i ett tidigare inlägg.


Efter maten så flyttade vi alla tre upp till vardagsrummet. Borzko läste i sin bok. Jag delade min tid mellan min bok och min dator. Och Jimmy satt bara med sin dator.


Kommentarer
Postat av: victoria

Åh vad gott med pizza =P

2008-04-05 @ 18:44:28
URL: http://www.victoriaaaaa.blogg.se
Postat av: Bim

---> Victoria: Ja, det är gott! Men min sallad var också god! :-)

2008-04-05 @ 19:20:50
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0