Dagens Dagbok - Måndagen den 21 april 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund, och sen så gick jag direkt till Centrum. Först så gick jag till SolAkuten och solade min vanliga halvtimme.


Sen lagom när jag var klar med solandet, vid halvfyratiden, så kom Jimmy direkt ifrån jobbet och mötte upp med mig i Centrum.


Vi gick sen båda till Swedbank, för jag hade ett ärende dit.


Efter det så gick vi till Åhléns där jag köpte en mascara, en kajalpenna, och en vässare.


Och slutligen så var vi på Konsum och handlade lite matvaror.


När vi kom hem så åt vi middag.


Sen så skulle Jimmy tvätta bilen, så jag gjorde honom sällskap till Wash & Drive i Fagersjö.


När vi kom hem igen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Själv så höll jag som vanligt på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma. Bland annat så ställde jag undan alla vinterskor och plockade fram alla vår- och sommarskor.


Sen så satte sig Jimmy och jag i köket. Och så fixade vi min, hans, och Borzkos deklarationer.


Borzko kom hem från jobbet vid sextiden. Då åt han middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Kommentarer
Postat av: Miira

Hallå :-) Är du inte rädd att få hudcancer? Tänkte på solandet. Ha en bra dag!

2008-04-23 @ 11:03:26
Postat av: Bim

---> Miira: Nej, jag är inte direkt rädd för det. Men det klart att jag tänker på det ibland.
Ha en bra dag du också.

2008-04-23 @ 18:59:18
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0