Dagens Dagbok - Onsdagen den 16 april 2008 - Kvällen.

Jimmy och jag kom hem igen vid kvart över sex. Jimmy satte sig då på sitt rum och spelade tevespel på sitt PlayStation 3. Jag tog med mig min dator och satte mig inne hos Jimmy på hans rum.


Borzko kom hem från jobbet vid kvart i åtta. Han åt då middag. Jimmy och jag tog en fika i köket samtidigt. Och så blev det en pratstund för oss alla tre.


Nu blir det bara lugn och ro resten av kvällen som vanligt. Borzko tittar väl på sport på teve förmodligen. Och Jimmy spelar väl tevespel antagligen. Och jag sitter väl mest vid datorn, och kanske läser lite i min bok.


Och Jenny är inne i stan, och ute på krogen, med några tjejkompisar, för att fira en av tjejerna som fyller arton år i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0