Dagens Dagbok - Söndagen den 20 april 2008 - Eftermiddagen.

Körde hem Mamma och Pappa till Örby, och sen åkte jag hem till Farsta igen. Alla i familjen var hemma när jag kom hem, men Jenny sov fortfarande.


Jag, Borzko, och Jimmy tog en fika och en pratstund. Och sen strax efteråt, vid tvåtiden, så vaknade Jenny och gick upp.


Då satte vi oss alla fyra i köket framför datorerna och så letade vi Turkiet-resor till sommaren. Mycket av det som intresserade oss var tyvärr redan slut. Men vi hittade i alla fall till slut något som vi blev nöjda med, och vi bokade till oss, och till min Mamma och Pappa. Skriver ett separat inlägg senare om resan.


Sen vid fyratiden så stack både Jenny och Borzko iväg. Borzko skulle hem till sin Mamma i Hallunda på sitt sedvanliga söndagsbesök. Och Jenny skulle hem till Jocke i Södertälje för att sova där i natt.


Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. Sen så satte han sig på sitt rum framför datorn, teven, och tevespelet.


Och jag satte mig uppe på balkongen en stund. Det var underbart varmt och skönt där i eftermiddagssolen. Satt där och bara dåsade och njöt av solen och värmen fram till sextiden ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0