Dagens Dagbok - Söndagen den 20 april 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan sju i morse. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det förstås frukost, och lite nyhetsläsning i datorn under tiden.


Borzko gick upp vid åttatiden och genomgick sina morgonbestyr.


Jenny kom hem från jobbet vid niotiden. Hon hade jobbat ett nattpass mellan tio och sex, sen jobbat över till åtta. Hon gick förstås och la sig direkt när hon kom hem.


Jimmy sov. Han var ju ute och festade i natt, och kom hem vid tretiden


Borzko gick iväg till Farstahallen vid strax efter nio, för att träna även i dag.


Jag satte mig lite vid datorn en stund, innan jag skulle åka iväg. Bloggade ett inlägg om Landet bland annat.


Och vid kvart i tio sen så åkte jag iväg. Först till Örby, och hämtade upp Mamma och Pappa. Och sen då alltså till Landet för den allra sista gången.


Vi kom dit ut vid elvatiden. Underbart skönt väder var det, strålande sol, nästan vindstilla, och varmt.


Sen så var vi där i ungefär i en och en halv timme. Dom som hade köpte landstället av min Mamma och Pappa var i femtioårsåldern, och dom var väldigt trevliga. Dom bjöd på kaffe, så vi satt och pratade rätt länge, och sen så gick vi runt och visade lite allt möjligt för dom. Vi pratade också lite med några av grannarna, och sa hej då till dom.


Och sen vid halvettiden så åkte vi därifrån för den allra sista gången. Väldigt konstigt kändes det, och både min Mamma och jag fällde några tårar... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0