Dagens Dagbok - Söndagen den 27 april 2008 - Eftermiddagen.

Jimmy stack sen iväg vid halvettiden. Han skulle ner till Södertälje för att möta upp med Jenny, Jocke, och Tindra. Och så skulle dom in till Södertälje Centrum för att kolla på lite festligheter som var där. (Kolla Jennys blogg där det finns bilder).


Jag satte mig uppe på övre balkongen när Jimmy åkte iväg. Varmt och skönt, men tyvärr ingen sol. Jag satte mig och läste i min bok: "Flyga drake" av Khaled Hosseini.


Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. Han åt lite, och sen så satt han också och läste. Vid tretiden sen så åkte Borzko iväg igen, den här gången hem till sin Mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Jag fortsatte att läsa i min bok, och jag läste så småningom ut den också. Recension kommer i ett separat inlägg.


Jimmy kom hem igen vid strax efter fem. Då satte han sig på sitt rum vid datorn. Jag satte mig uppe i vardagsrummet med min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0