Dagens Dagbok - Söndagen den 27 april 2008 - Kvällen.

Sen så kom även Jimmy upp till vardagsrummet med sin dator. Och så satte vi igång teven och dvd:n och tittade på "Körslaget" från i går. Jag hade spelat in det till Jimmy, för han ville se det, och framförallt Joacim Cans. Och jag lyssnade och tittade gärna på det en gång till.


Efter "Körslaget" så satt vi bara med våra datorer en stund. Och så lyssnade vi förstås på musik.


Sen klockan halvnio så tittade vi på "Parlamentet". Det är alltid kul.


Nu är klockan strax efter nio, och vi sitter och slöar vid våra datorer igen. Borzko är fortfarande hos sin Mamma, men kommer väl antagligen snart hem. Jenny är hos Jocke i Södertälje, och sover där i natt.


Och i morgon så är det då alltså tyvärr måndag igen... Usch, vad helgerna går fort... :-(


Kommentarer
Postat av: victoria

Aa verkligen jätte fort =/

2008-04-27 @ 21:20:28
URL: http://www.victroriaaaaa.blogg.se
Postat av: Bim

---> Victoria: I och för sig så går faktiskt arbetsveckorna rätt så fort också! Men inte lika fort! ;-D

2008-04-27 @ 21:22:33
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Men denna är ju så kort att den nästan inte hinner börja förrän den är slut :-)
*kram*

2008-04-27 @ 22:17:03
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Duvan

Läste du om körslaget i aftonbladet? Tråkigt om det är sant...

Har ni inte kort vecka nästa vecka då? Vi är i varje fall lediga både torsdag och fredag. Skönt med långhelg:)

Godnatt:)

2008-04-27 @ 22:23:33
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Mia

Hej Bim!
Hur går det med spotlifeprojektet? Kram

2008-04-27 @ 23:32:05
Postat av: Soffa

Gör lite mer olika saker på helgerna så känns de längre nu verkar du göra samma sak helg efter helg, t ex så verkar det som du och din man aldrig gör saker ihop.!
tråkigt att du inte alls trivs på jobbet för det är alltid en ledsen min i dina söndagsinlägg och en glad i slutet av veckan för då är du ledig.

2008-04-28 @ 07:19:49
Postat av: Bim

---> Snurran: Hahaha! Ja, det har du ju faktiskt alldeles rätt i! ;-D *kram*

2008-04-28 @ 16:59:29
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Duvan: Ja, jag läste om Körslaget. Och det är säkert sant. Jag tror att många program är mycket mer fejkade än vad vi förstår...

Jodå! Jag är ledig både torsdag och fredag! Och det ska bli såååå skönt! :-D

2008-04-28 @ 17:00:42
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Mia: Hej. Just nu händer det inte så mycket. Tror att alla nya designer på bloggarna ska lanseras i början på juni.

2008-04-28 @ 17:14:05
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Soffa: Jag vill faktiskt inte göra mer saker på helgerna än vad jag gör. Jag gör exakt så som jag vill göra på helgerna. Jag kan ju inte göra massa saker som jag inte vill göra, bara för att helgerna ska kännas längre. Mina helger är precis som jag vill ha dom: umgås med familjen, äta gott, promenera, se teve och film, sitta med datorn, läsa böcker, slöa och ta det lugnt. Det är det jag vill göra. Och jag trivs med att göra exakt samma saker varje helg. Jag är en vanemänniska och gillar trygghet.

Min man och jag kanske inte gör så mycket saker ihop för tillfället. Vi har varit ihop i tjugotre år, och jag vet att allting kommer och går i vågor. Vissa perioder gör vi mycket ihop, och vissa inte. Just nu så jobbar han mycket, och när han är ledig så är det styrketräning och att titta på sport som gäller för honom. Vi har lite olika intressen, men vi älskar varandra och trivs ihop ändå. Man måste inte göra allting ihop hela tiden bara för att man är gifta. Och vi pratar ofta om att vi ska gå på bio, eller göra annat ihop, men det blir liksom bara inte av. Men vi trivs faktiskt så här just nu.

Jag trivs faktiskt rätt så bra på mitt jobb just nu för tillfället. Att jag gör ledsen gubbe på söndagen, och en glad gubbe på fredagen, det är väl liksom mest på skoj. Självklart så är jag hellre ledig än jobbar! Men också lika självklart så vill jag ha ett jobb! Annars så kunde jag ju inte uppskatta min ledighet!

2008-04-28 @ 17:21:45
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0