Dagens Dagbok - Tisdagen den 8 april 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma som vanligt, och fixade och grejade med lite allt möjligt en stund.


Sen så tog jag bilen och åkte till Centrum. Först så gick jag till SolAkuten och solade i en halvtimme som vanligt. Och lika underbart skönt var det att ligga där och njuta av värmen som alltid.


Efter det så var jag på HemKöp och handlade två fullproppade plastkassar med varor. Väl hemma igen så åt jag middag för mig själv.


Jimmy har möte på jobbet i dag, och beräknar att vara hemma vid halvsjutiden.


Borzko jobbar nästan alltid sent, i dag beräknar han att vara hemma vid sjutiden.


Jenny jobbar på McDonalds i dag, mellan fyra och åtta, och kommer sen hit hem till Farsta och sover i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0