Dagens Dagbok - Torsdagen den 24 april 2008 - Kvällen.

Vid sextiden så gick vi in från solen på balkongen. Egentligen så ville vi inte slita oss ifrån solen och värmen där, det var så skönt att sitta där och njuta och prata. Men Jenny hade en hel del att göra under kvällen, så därför gick vi in.


Först så satte vi oss i köket vid datorn. Vi fixade först Jennys deklaration. Och sen så anmälde vi Jenny till Bostadsförmedlingen.


Efter det så satte Jenny igång att städa lite på sitt rum. Och även röja bland vinterstövlar och vinterjackor.


Jag höll på och plockade med lite allt möjligt. Och sen så satte jag mig vid datorn i köket.


Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt då middag. Och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Vid åttatiden så flyttade vi upp till vardagsrummet, för Jenny ville titta på teve. Jag höll mest på i datorn istället. "Lyxfällan" tittade Jenny på.


Sen vid niotiden så flyttade vi ner till köket, för en kvällsfika. För mig blev det lite yoghurt som kvällsmål. Jenny tittade på "Efterlyst" på teven i köket.


Jimmy är ute på något med sitt jobb i kväll. Han stack iväg redan innan Jenny och jag kom hem från Centrum, och jag vet inte när han kommer hem.


Och i morgon är det fredag! Wiieee!!!! ;-D

Kommentarer
Postat av: annebelle

Hej har du bytt till nya bloggverktyget än? Jag tycker det verkar struligt. får inte in flera bilder i inläggen.

2008-04-24 @ 23:44:28
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Anonym

update!!!

2008-04-25 @ 18:26:15
Postat av: Bim

---> Annebelle: Vadå?! Har du redan fått byta?! Trodde att dom äldsta och största skulle få byta först! Och min är ju både rätt så gammal och rätt så stor! Jag har inte hört någonting om bytet än! :-(

Vad tycker du då? Struligt med bilder alltså? Annars då? Kan du mobilblogga? Berätta lite mer!

2008-04-25 @ 20:24:03
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Anonym: Strax! ;-D

2008-04-25 @ 20:24:29
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0