Dagens Jobb - Fredagen den 11 april 2008.

Och så blev det då äntligen fredag, och veckans sista arbetsdag. Precis som hela den här veckan, så tillbringade jag den första halvan av arbetsdagen i skalen, där jag fixade grönsakerna. Och den andra halvan av arbetsdagen var jag i stora matsalen och jobbade som försteman.


I dag så serverade vi potatisgratäng med färsbiffar. Och vår salladsbuffé också.


En av kollegerna var fortfarande sjukskriven i dag, sista dagen i dag. Men vår PRAO-elev jobbade hos oss, sista dagen i dag. Och vår "bonusjobbare" som är hos oss varje måndag och fredag, var hos oss i dag.


Allt flöt på bara bra i dag, och ingenting speciellt hände.

Kommentarer
Postat av: therese

jag kommer verkligen sakna alla er tanter nästa vecka då jag inte kommer och jobbar hos er längre.. tack för blommorna förresten! :) kram

2008-04-12 @ 10:12:35
URL: http://tthes.blogg.se
Postat av: Bim

---> Therese: Vi kommer att sakna dig också! Kul med lite yngre människor bland oss gamla tanter! ;-D
Och blommorna var du värd, för du har ju faktiskt gjort en hel del nytta!:-D
Kram på dig!

2008-04-12 @ 10:26:49
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0