Dagens Jobb - Tisdagen den 1 april 2008.

Jobbade som vanligt i dag också. Och även i dag så var jag först en stund i skalen och förberedde grönsakerna. Efter det så dukade jag och gjorde i ordning matsalarna. Och sen så var jag andreman i stora matsalen.


Vi var fulltalig personalstyrka i dag också.


I dag så serverade vi laxpudding. Men det blev fel på leveransen, så vi fick alldeles för lite. Så det blev även fiskpanetter, färsbiffar, och köttbullar. Och till det potatismos. Vi hade också givetvis vår salladsbuffé. Jag tog några bilder på den i dag, som kommer i ett separat inlägg.


Det var en hektisk dag, som det alltid är på tisdagar. Men allt flöt ändå på bra, och ingenting speciellt hände.


Kommentarer
Postat av: Duvan

Laxpudding lät himmelskt. Speciellt för en fiskälskare. Men tycker barn om laxpudding?

2008-04-01 @ 17:52:51
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Bim

---> Duvan: Ja, det var himmelskt! Jag älskar Laxpudding! Och jag är också en fiskälskare! Barnen gillar det väl sådär... Ungefär som dom gillar fiskgratäng...

2008-04-01 @ 17:59:08
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0