Den här reklamfilmen gillar jag!

Ja, den här reklamfilmen gillar jag! Det är ju faktiskt inte så ofta som man gillar reklamfilmer... Dom flesta reklamfilmerna är ju bara jobbiga och dåliga. Men ibland så kommer det ju såna som man gillar.

Jag har en kategori som heter "You Tube", och där har jag tidigare lagt in två bra reklamfilmer. "Verum Hälsofil" och "Kavli Kaviar". (Finns tre andra filmer där också som är värda att titta på, bland annat när Jenny hoppar BungyJump!)
(Länk till kategorin You Tube.)

Den här nya reklamfilmen för Fun Light tycker jag är coolt gjord med dom olika färgerna i dom olika avsnitten, och så är det en skön låt till. Och så är jag ju typ beroende av produkten också! ;-D



Kommentarer
Postat av: Linda

Här är en till som är beroende av Fun Light :-) Favorit är "Tropical fruits" och nu har jag testat den nya "Darling Rhubarb" och föll som fura...supergod :-) *kram*

2008-04-10 @ 20:30:59
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Linda: Min favorit är också Tropical Fruit. Men Darling Rhubarb är också god. Den är mindre söt. Är lite nyfiken på den nya med äpple- och päronsmak. Och också på den nya med svartvinbärssmak. Ska köpa dom så fort som möjligt.

2008-04-10 @ 20:35:52
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0