Jaha! Då kan man tydligen blogga som vanligt igen då!

Jaha, då verkar Blogg.se att fungera igen då. Och dom två dygnens avbrott verkar ha varit helt i onödan. För allt är tydligen som förrut.

Det har känts konstigt att inte blogga på två hela dygn. Jag bloggar ju i snitt ungefär tio inlägg om dagen. Så det har blivit mycket tid över dom här dagarna. Det har ju inte funnits så många bloggar att läsa heller. För dom flesta bloggar som jag läser är ju i Blogg.se. Så jag har hunnit läsa flera böcker under dom här dagarna.

Jag har förskrivit en hel del inlägg i Word i min dator. Till exempel mina dagböcker. Så jag kommer att blogga dom inläggen i kväll i efterhand. Ungefär tjugo inlägg kommer under kvällen om det fungerar bra här.

Kommentarer
Postat av: Duvan

Välkommen tillbaka Bim. Haft tråkigt utan ditt bloggande ju!

2008-04-01 @ 16:22:48
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Bim

---> Duvan: Tack ska du ha! Ska sätta igång med att blogga nu! ;-D

2008-04-01 @ 16:41:22
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0