Och här kommer ytterligare en av dessa listor.

Den här listan hittade jag hos Duvan i bloggen Greendove.
Om ni är fler som hänger på, så skriv det i kommentarerna.


Lovar du att vara ärlig?
Ja, jag är alltid ärlig.
Du heter: Britt-Marie Kullin.
Smeknamn: Bim.
Låt just nu: Ingen låt, lyssnar på ljudet från Jimmys teve.
Om du röker: Nej.
Beroende av: Kärlek, mina barn, sol, kaffe, fun light, datorn, bloggen, böcker, mobilen, m.m.
Favoritkaraktär(er) i bok: Lisbeth Salander i Stieg Larssons Millenium-triologi.
Vem behöver du mest just nu: En solmakare... ;-D

Vad tror folk om dig:
Att jag är rätt så snäll kanske?! ;-)
Stämmer det: Absolut!
Vad får du oftast komplimanger för: Kanske mitt datorkunnande?
Vad säger du för att imponera på någon: Ingenting. Är inte så mycket för att imponera.
Hur imponerar man på dig: Genom att vara ärlig och snäll.

Brukar du skratta för dig själv? I alla fall fnissa och le.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hej! Jag är nog hemma till åtta i kväll. Ringer när jag är på väg hem. Puss."  från min man Borzko.
Vilken är din favoritmålning? "Molnet" av Prins Eugen, som hänger på Waldermarsudde.
Vart bor du: Farsta, Stockholm.
Trivs du där: Absolut!
Festar du mycket: Nej, typ aldrig.
Vad har du för mobiloperatör: Comviq/Tele2.
Är du allergisk mot något: Hasselnötter, katter.

Nästa mål i ditt liv: Att stötta mina barn i livet.
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast: Min Mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon var på väg hem från jobbet, till sin pojkvän, och att hon skulle ringa senare i kväll.
Antal sömntimmar i natt: Sex timmar.
Sov du ensam: Nej, bredvid min man.
Tycker du om din pappa: Ja, jag älskar honom.

Brukar du komma i tid: Ja, oftast så kommer jag alltför tidigt.
När mår du bra: När jag är ledig, och när det är fint väder, och när jag är med min familj.
När blev du fotad senast: Kommer faktiskt inte ihåg. Förmodligen av Jenny för nån vecka sen.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart på alla kläder, utom jeansen som är blåa.
Vad tycker du om fötter: Jag tycker inte om fötter...
Är du smart: Förmodligen rätt så normalsmart.
Är du aktiv i skolan: Ja, eftersom jag jobbar i en skola. ;-)
Vem/vilka saknar du just nu: Min dotter Jenny som sover hos sin pojkvän i natt.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du gå och lägga dig: Halvelva när jag jobbar, och vid ettiden när jag är ledig.
Är du blyg: Ja.
Sysslar du med någon idrott: Nej. Bara promenader.
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det kan nog förekomma.
Har du spytt offentligt: Ja, tyvärr, när jag var ung...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Flirta och ragga och se hur det lyckades! :-D
Använder du stjärnor eller kajal: Kajal.
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : Min dotter, min son, min man, min mamma, min pappa.
Är du bortskämd: Njae, lite kanske.

Kommentarer
Postat av: sara

var din mamma på väg till sin pojkvän? men hon är ju gift..
nu förstår jag inte :)

2008-04-09 @ 20:29:22
Postat av: Bim

---> Sara: Hahaha! JAG ringde till min Mamma.
Men den jag senast pratade med var Jenny, men då var det HON som ringde mig! ;-D

2008-04-09 @ 20:34:13
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Duvan

Roligt att du gjorde listan också!:)

2008-04-09 @ 20:42:47
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Bim

---> Duvan: Ja, jag tyckte att den var lite kul! :-)

2008-04-09 @ 20:46:59
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Jessica

Nu har jag oxå gjort listan!! Kram

2008-04-09 @ 21:20:20
URL: http://jessica25.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jessica: Okej! Då ska jag kolla in din! :-D

2008-04-10 @ 15:36:56
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0